Παρά την ακρίβεια, τις ακυρώσεις πτήσεων, την ταλαιπωρία σε πολλά αεροδρόμια και τις αυξανόμενες ανησυχίες για ύφεση, αυτό το καλοκαίρι θα ταξιδέψουν 27% περισσότεροι Αμερικανοί σε σύγκριση με το το 2021. Το στοιχείο αυτό αναδεικνύει έρευνα του παγκόσμιου παρόχου πληροφοριών για αεροπορικά ταξίδια OAG, βασισμένη σε δεδομένα από την δική της εφαρμογή παρακολούθησης πτήσεων Flightview.

Η έρευνα διαπιστώνει επίσης ότι το 63% των Αμερικανών έχει κάνει κράτηση για διεθνείς πτήσεις και σχεδόν το 60% σχεδιάζει να επισκεφτεί έναν προορισμό στον οποίο δεν έχει ταξιδέψει ποτέ.

Περισσότερο από το 50% των ταξιδιωτών, εξάλλου, προγραμματίζουν τα ταξίδια τους μεταξύ δύο και έξι μηνών νωρίτερα από την αναχώρηση και το 11% κάνει κράτηση πάνω από έξι μήνες πριν από την αναχώρηση.

Οι περισσότεροι ταξιδιώτες δήλωσαν ότι δεν αποθαρρύνονται από τις αυξήσεις των τιμών σε όλες τις παραμέτρους του ταξιδιού τους εάν αυτά τα ποσά είναι 50-100 $ περισσότερα. Αν η αύξηση είναι 200 έως 300 δολάρια παραπάνω, όμως, είναι πολύ λιγότερο πιθανό να κάνουν κράτηση.

Επιστρέφουν τα επαγγελματικά ταξίδια

Ένα άλλο ενδιαφέρον εύρημα της έρευνας είναι ότι επιστρέφουν τα επαγγελματικά ταξίδια.

Το 89% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι έχει ήδη ταξιδέψει για επαγγελματικούς λόγους το 2022 και το 90% αναφέρει ότι η εταιρεία τους σχεδιάζει ταξίδια τους επόμενους 12 μήνες. Το 50% εκτιμά ότι τα επαγγελματικά τους ταξίδια θα επιστρέψουν στα προ πανδημίας επίπεδα ή θα αυξηθούν τον επόμενο χρόνο.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας ο John Grant, Chief Analyst στην OAG, δήλωσε ότι οι ταξιδιώτες θέλουν φέτος είναι αποφασισμένοι να κάνουν διακοπές μετά τα lockdown και τους περιορισμούς της τελευταίας διετίας. Γι αυτό είναι διατεθειμένοι να ανεχθούν τους υψηλότερους ναύλους, την ταλαιπωρία στα αεροδρόμια και στις υπηρεσίες λόγω έλλειψης προσωπικού.

Ο ίδιος εκτιμά ότι μια ύφεση μπορεί να επηρεάσει την ανάκαμψη το δεύτερο εξάμηνο του έτους, όμως η η ζήτηση για ταξίδια και ο προγραμματισμός πτήσεων  για τους επόμενους τρεις μήνες βρίσκονται στο υψηλότερο επίπεδο από το 2019.

 

Πολύ σημαντικό παράγοντα για την αύξηση της επιθυμίας για ταξίδια αλλά και της κινητικότητας των Αμερικανών παίζει και η ενίσχυση του δολαρίου έναντι των άλλων νομισμάτων, κάτι που το κάνει ισχυρότερο στις συναλλαγές αυξάνοντας της αγοραστική του δύναμη σε οτι αφορά τα ταξίδια στο εξωτερικό. 

 

Πληροφορίες : www.tornosnews.gr

Προηγούμενο άρθροΣε τουρισμό και γαστρονομία οι μεγαλύτερες απώλειες καταρτισμένων εργαζομένων
Επόμενο άρθροΠροστασία του Περιβάλλοντος σε Αγαθονήσι, Αρκιούς και Λειψούς απο το Ινστιτούτο “Αρχιπέλαγος”