Τη μείωση της δαπάνης για τις διακοπές σχεδιάζουν τα 3/4 των Γερμανών, εξαιτίας της αύξησης των τιμών αγαθών και υπηρεσιών, ενώ ένας στους δύο δηλώνει ότι φέτος θα μειώσει τον αριθμό των ημερών διακοπών του, τόσο στο εξωτερικό όσο και στο εσωτερικό. Ισχυρή παραμένει ωστόσο η επιθυμία για ταξίδια.

Σύμφωνα με έρευνα της PricewaterhouseCoopers, ο υψηλός πληθωρισμός περιορίζει τις αυξημένες ελπίδες που είχε για φέτος η τουριστική βιομηχανία, έπειτα από δύο χρόνια πανδημίας. Τα 3/4 των Γερμανών θα μειώσουν τη διάρκεια των διακοπών τους, θα αναζητήσουν φθηνότερες επιλογές ή θα ακυρώσουν τα σχέδιά τους για ταξίδια αναψυχής. Το 60% των ερωτηθέντων δήλωσε επίσης ότι θα εγκαταλείψει τα «αυθόρμητα ταξίδια», π.χ. για τριήμερα σε άλλες πόλεις, για επισκέψεις σε συναυλίες ή πάρκα αναψυχής. «Έπειτα από δύο χρόνια διακοπών στο μπαλκόνι, οι άνθρωποι ήθελαν επιτέλους να ταξιδέψουν και πάλι. Ωστόσο ο υψηλός πληθωρισμός απειλεί να μειώσει την αναζωπυρωμένη επιθυμία για ταξίδια, ενώ οι άνθρωποι, έχοντας επίγνωση του αυξημένου κόστους των διακοπών, αναθεωρούν τις δαπάνες τους για αυτά», επισημαίνει ο επικεφαλής του κλάδου Μεταφορών και Logistics  της PwC Γερμανίας Ίνγκο Μπάουερ.

Από πιθανή εξοικονόμηση των καταναλωτών επηρεάζονται, όπως αναδεικνύεται στην έρευνα, όλα τα είδη ταξιδιού στο εξωτερικό, τόσο τα μεμονωμένα όσο και τα οργανωμένα. Όλο και περισσότεροι θα επιλέξουν φθηνότερα καταλύματα ή κάμπινγκ, με το 78% να δηλώνει ότι δεν θα επιλέξει φέτος κάποιο δημοφιλές παραθεριστικό θέρετρο ούτε εγκαταστάσεις ευεξίας, εξαιτίας του αυξημένου κόστους. Λιγότερο φαίνεται ότι επηρεάζονται τα ανεξάρτητα διαμερίσματα ή κατοικίες που παρέχουν κουζίνα, με το 68% να δηλώνει ότι δεν θα τα επιλέξει για φέτος. Ακόμη όμως και όσοι σχεδιάζουν διακοπές σε κάμπινγκ, σκέφτονται τον περιορισμό είτε της διάρκειας των διακοπών είτε των δαπανών τους εκεί.
Από όσους δηλώνουν ότι θα κάνουν φέτος το καλοκαίρι διακοπές, το 60% εξετάζει το ενδεχόμενο ενοικίασης ανεξάρτητου διαμερίσματος ή κατοικίας όπου θα μπορούν να ετοιμάσουν οι ίδιοι τα γεύματά τους.

Σχετικά με το μεταφορικό μέσο επιλογής, το 73% δηλώνει ότι θα σκεφτόταν να περιορίσει τα αεροπορικά ταξίδια λόγω της αύξησης των τιμών στα εισιτήρια, το 71% θα περιόριζε τις μετακινήσεις με καράβι και το 61% τα ταξίδια με το αυτοκίνητο. Το 62% δηλώνει μάλιστα ότι το κόστος μετακίνησης είναι πιο σημαντικό από την άνεση και για αυτό θα επέλεγε το φθηνότερο μέσο.

 

www.amna.gr/tourism/article/654582/Oi-Germanoi-anatheoroun-ta-schedia-diakopon-tous-logo-plithorismou- 

 

Προηγούμενο άρθροΞεπέρασαν ήδη το 1 εκ. οι αφίξεις στο Νότιο Αιγαίο. 6,6% ψηλότερα σε σχέση με το 2019 και ο Μάιος
Επόμενο άρθροΔιακοπές στην ηλεκτροδότηση τη Δευτέρα 20/6/2022