Με παρέμβασή του στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, κ. Γιάννη Πλακιωτάκη, ο Βουλευτής Δωδεκανήσου, κ. Μάνος Κόνσολας θέτει το ζήτημα της καθυστέρησης για γραφειοκρατικούς λόγους της διαγωνιστικής διαδικασίας για την αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του πλοίου που εξυπηρετεί τη γραμμή της σύνδεσης των νησιών του Νοτίου Αιγαίου, κι αυτών με την Κρήτη, με νέο πλοίο Β´ Κατηγορίας (δηλαδή ηλικίας μικρότερης των 20 ετών), το οποίο θα εκτελεί τρία δρομολόγια.

Ο Βουλευτής Δωδεκανήσου τονίζει ότι με δεδομένο ότι βρισκόμαστε στο τέλος Σεπτεμβρίου, είναι φύσει αδύνατον να έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός σε ένα μήνα και από το Νοέμβριο να είναι στη γραμμή το νέο πλοίο.

Επισημαίνει ότι δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή γραμμή από αυτή την καθυστέρηση.

Ο κ. Κόνσολας θεωρεί ως προσφορότερη προσωρινή λύση, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και να έρθει στη γραμμή το νέο πλοίο, να καλυφθεί το κενό από άλλο πλοίο προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στη γραμμή.

Σε δήλωσή του, ο κ. Κόνσολας τονίζει:

«Ο διαγωνισμός είναι δεδομένο ότι θα προχωρήσει και σε λίγο καιρό η Κάρπαθος και η Κάσος θα έχουν ένα νεότερο και ταχύτερο πλοίο.

Στο μεσοδιάστημα, όμως, και για λίγο καιρό θα πρέπει να καλυφθεί το κενό από άλλο πλοίο, προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στη γραμμή».

Ακολουθεί η παρέμβαση του Μάνου Κόνσολα στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Προς: Κύριο Ιωάννη Πλακιωτάκη, Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής

Κύριε Υπουργέ,

Στη συνεδρίαση της Υποεπιτροπής Νησιωτικών Περιφερειών της Βουλής στις 29 Ιουνίου είχατε δεσμευτεί για την αναβάθμιση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης Καρπάθου και Κάσου, μία δέσμευση που έγινε πράξη με τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, στο τέλος Αυγούστου.

Η σχετική διαγωνιστική διαδικασία, όπως ανακοινώθηκε, θα προβλέπει την αναβάθμιση των ποιοτικών χαρακτηριστικών του πλοίου που εξυπηρετεί τη συγκεκριμένη γραμμή με νέο πλοίο Β´ Κατηγορίας (δηλαδή ηλικίας μικρότερης των 20 ετών), το οποίο θα εκτελεί τρία δρομολόγια:

– Από Πειραιά για Θήρα-Ανάφη-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη-Ρόδο.

– Από Πειραιά για Θήρα-Ανάφη-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Διαφάνι-Χάλκη και Ρόδο.

– Από Πειραιά για Θήρα-Ηράκλειο-Σητεία-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο.

Σήμερα, βρισκόμαστε στις 27 Σεπτεμβρίου και η σχετική διαγωνιστική διαδικασία δεν έχει ακόμα προκηρυχθεί.

Οι όποιες τεχνικές ή γραφειοκρατικές δυσκολίες πιστεύω ότι θα ξεπεραστούν και ο διαγωνισμός θα προχωρήσει.

Είναι, όμως, φύσει αδύνατον να έχει ολοκληρωθεί σε ένα μήνα και από το Νοέμβριο να είναι στη γραμμή το νέο πλοίο.

Άρα, δεν θα πρέπει σε καμία περίπτωση να δημιουργηθεί πρόβλημα στην ακτοπλοϊκή γραμμή Καρπάθου και Κάσου από αυτή την καθυστέρηση.

Τα δύο αυτά νησιά, πρέπει να έχουν ακτοπλοϊκή συγκοινωνία και η προσφορότερη προσωρινή λύση, μέχρι να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός και να καλυφθεί το κενό από άλλο πλοίο, προκειμένου να μην δημιουργηθεί πρόβλημα στη γραμμή.

Είμαι βέβαιος ότι αντιλαμβάνεστε αυτή την αναγκαιότητα.

Γνωρίζοντας την ευαισθησία, αλλά και το υψηλό αίσθημα ευθύνης σας, θα αναμένω επίσημη ενημέρωση από την πλευρά σας.

 

Προηγούμενο άρθροΓιώργος Χατζημάρκος στην ΠΕΔ: “Σήμερα, σε αυτή την αίθουσα συνεδριάζει μια πολύ ισχυρή ομάδα, που έφερε αποτελέσματα μετρήσιμα και αντικειμενικά και όχι θολά και υποκειμενικά”
Επόμενο άρθροΤακτική Συνεδρίαση Δημοτικού Συμβουλίου 14/2022 με τηλεδιάσκεψη την Τρίτη 04/10/2022 στις 17.00